Almanca Temel Seviye  
 

Grundstufe I (Temel Seviye)
Bu kurda Almanca'ya genel bir giriş yapılmaktadır. Temel Almanca ile tanışma Arkitel' lere yoğunlaşma ve temel ve temel yapılar öğretilmekte.

İsmin halleri ve kullanımları 1. kur kitabımız Schritte ile birlikte Türk öğretmen eşliğinde, modern eğitim yöntemleri ve araçları ile işlenmekte. Geniş zaman kalıbını kullanarak basit cümleler ve kalıplarla kendini ifade etme seviyesine gelinir.

 Grundstufe II (Başlangıç üzeri)

1. Kurda edinilmiş olan almanca bilgisini zamanlarla ve yeni gramer yapıları ile güçlendirerek öğrenci günlük Almanca' yı akıcı hale getirme becerisini edinir. Yurt dışına çıktığında yabancı biri ile basit dialoglara girebilir ve anlaşabilir. Basit temel Almanca'mıza edatları, bağlaçları ve zamanları katarak düz cümlelerimizi bu yapılarla süsleyerek kişi kendini ifade edebileceği bir seviyeye gelir. Modern eğitim sistemimiz gereğince görsel ve işitsel araçların kullanılmaya başlandığı bir seviyedir. Anlatılan konu Türk öğretmen tarafından Schritte kitabı ile ve konulara uygun çalışma kağıtları ile desteklenmektedir. Basit hikayelerin okunmaya başlandığı ve karşılıklı bu hikayeler üzerinde tartışmalar soru- cevap verilerek öğrenilmiş olan tüm yapılar kullanılarak pekiştirilir. Ders içi ve harici yabancı öğretmenler eşliğinde konuşma kulüpleri faaliyet göstermektedir. 

Grundstufe III (Orta öncesi)

Almancanın temel basamaklarını aşarak Genel Almancaya geçişteki en önemli seviyedir. Düz cümle yapılarının geride bırakıldığı ve çeşitli bağlaçlar ve yeni cümle yapıları öğretilerek daha çok konuşmaya dayalı bir seviyedir. Bu seviyede Schritte kitabı işlenmektedir. Kitabımızın hedefi de aktif öğrenci oluşturmak. Amaç öğretmenin pasif duruma geçerek öğrencinin aktifleşmesidir ve kitabımızda bu yöntem üzerine kuruludur.

Öğrenciyi konuşturmaya yöneliktir ve kelime haznesinin yoğunlaştığı kurumuzdur.
Öğrenilen kelimelerin akılda tutulması ve öğrenilmesi için ezber mantığından kaçınarak çeşitli öğretim yöntemleri ile akılda kalmasını sağlayıcı uygulamalar yapılmaktadır. Duyma becerisini geliştirmek için hikayelerin kasetten dinletildiği ve üzerinde konuşulduğu resimlerden oluşan bir hikayenin yazıya ve söze döküldüğü ve akıcılığın sağlandığı seviyedir.

Zamansal bağlaçlar ve ilgi cümleleri konuşmaya bir zenginlik getirerek kişinin konuşmasını akıcı hale getirmekte yardımcıdır. Bu seviyede öğrenci rahatlıkla derdini ifade edebilir ve karşısındakini anlayabilir. Videonun kullanıldığı kurdur. 
 

Almancayı öğrenmek için herkes katılabilir.

İyi bir almanca eğitimi ile birlikte iyi bir iş sahası ...........

Grundstufe 1'de Neler Yapabilirsiniz?
 
Bu Seviye Avrupa Normlarında A1 Seviyesini Karşılamaktadır.

Dinleme: Benimle, ailemle ve yakın çevremle ilgili tanıdık sözcükleri ve çok temel kalıpları, yavaş ve net konuşulduğunda anlayabilirim.

Okuma: Katalog, duyuru ya da afiş gibi yazılı metinlerdeki bildik adları, sözcükleri ve çok basit tümceleri anlayabilirim.

Karşılıklı Konuşma: Karşımdaki kişinin söylediklerini daha yavaş bir konuşma hızında yinelemesi ve söylemek istediklerimi oluşturmada bana yardımcı olması koşuluyla, basit yoldan iletişim kurabilirim.

O anki gereksinime ya da çok bildik konulara ilişkin alanlarda basit sorular sorabilir ve cevap verebilirim.

Sözlü Anlatım: Yaşadığım yeri ve tanıdığım insanları betimlemek için basit kalıpları ve tümceleri kullanabilirim.

Yazılı Anlatım: Kısa ve basit tümcelerle kartpostal yazabilirim. Örneğin; Tatil kartpostalıyla selam göndermek gibi. Kişisel bilgi içeren formları doldurabilirim Örneğin: Otel kayıt formuna isim, uyruk ve adres yazmak gibi

Grundstufe 2'de Neler Yapabilirsiniz?

Bu Seviye Avrupa Normlarında A2 Seviyesini Karşılamaktadır.

Dinleme: Beni doğrudan ilgilendiren konularla ilişkili kalıpları ve çok sık kullanılan sözcükleri anlayabilirim. (Örneğin; En temel kişisel ve ailevi bilgiler, alışveriş, yerel çevre, meslek). Kısa, net, basit ileti ve duyurulardaki temel düşünceyi kavrayabilirim.

Okuma: Kısa ve basit metinleri okuyabilirim. İlanlar, kullanım kılavuzları, mönüler ve zaman çizelgeleri gibi basit günlük metinlerdeki genel bilgileri kavrayabilir ve kısa kişisel mektupları anlayabilirim.

Karşılıklı Konuşma: Bildik konular ve faaliyetler hakkında doğrudan bilgi alışverişini gerektiren basit ve alışılmış işlerde iletişim kurabilirim. Genellikle konuşmayı sürdürebilecek kadar anlamasam da kısa sohbetlere katılabilirim.

Sözlü Anlatım: Basit bir dille ailemi ve diğer insanları, yaşam koşullarımı, eğitim geçmişimi ve son işimi betimlemek için bir dizi kalıp ve tümceyi kullanabilirim.

Yazılı Anlatım: Kısa, basit notlar ve iletiler yazabilirim. Teşekkür mektubu gibi çok kısa kişisel mektupları yazabilirim.

Grundstufe 3'de Neler Yapabilirsiniz?

Bu Seviye Avrupa Normlarında B1 Seviyesini Karşılamaktadır.

Dinleme: İş, okul, boş zaman vb. ortamlarda sürekli karşılaşılan bildik konulardaki net, standart konuşmanın ana hatlarını anlayabilirim. Güncel olaylar ya da kişisel ilgi alanıma giren konularla ilgili radyo ve televizyon programlarının çoğunun ana hatlarını yavaş ve net olduğunda anlayabilirim.

Okuma: Meslekle ilgili ya da günlük dilde en sık kullanılan sözcükleri içeren metinleri anlayabilirim. Kişisel mektuplarda belirtilen olay, duygu ve dilekleri anlayabilirim.

Karşılıklı Konuşma: Dilin konuşulduğu ülkede seyahat ederken ortaya çıkabilecek bir çok durumla başa çıkabilirim. Bildik, ilgi alanıma giren ya da günlük yaşamla ilgili (Örneğin; aile, hobi, iş, yolculuk ve güncel olaylar gibi) konularda hazırlık yapmadan konuşmalara katılabilirim.

Sözlü Anlatım: Hayallerimi, umutlarımı, isteklerimi ve olayları betimlemek için çeşitli kalıpları yalın bir yoldan birbirine bağlayabilirim. Düşünce ve planlara ilişkin açıklamaları ve nedenleri kısaca sıralayabilirim. Bir öyküyü anlatabilirim, bir kitap ya da filmin konusunu aktarabilirim ve izlenimlerimi belirtebilirim.

Yazılı Anlatım: Bildik ya da ilgi alanıma giren konularla bağlantılı bir metin yazabilirim. Deneyim ve izlenimlerimi betimleyen kişisel mektuplar yazabilirim

Eğitmenin Adı:
Eğitmenin Branşı:

 

 

 

Grup
Başlama Tarihi
Süre
Gün ve Saatleri
1. Grup 20.02.2016(DOLDU) 12 Hafta  Hafta Sonu 09:00-12-45
2. Grup 14.05.2016(DOLDU) 12 Hafta Hafta Sonu 09:00-12-45
3. Grup 08.10.2016(DOLDU)   12 Hafta Hafta Sonu 13:00-16:45
4. Grup 28.01.2017DOLDU) 12 Hafta Hafta Sonu 13:00-16:45
5. Grup 01.07.2017  12 Hafta Hafta Sonu 09:00-12:45